برگزاری جلسه
برگزاری جلسه کمیته آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در حوزه نظام ارجاع الکترونیک
این جلسه در مورخه 22 مهرماه سال 1404 در محل سالن جلسات مدیریت آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه با محوریت بررسی اقدامات صورت گرفته و چالش های موجود در فرآیند پیاده سازی نظام ارجاع الکترونیک برگزار گردید.

پیرو برگزاری اولین جلسه کمیته آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در حوزه نظام ارجاع الکترونیک، پس از صدور ابلاغیه های رسمی از طرف دکتر لطف نژاد افشار رئیس کمیته فناوری اطلاعات نظام ارجاع الکترونیک دانشگاه برای نمایندگان سازمان های مربوطه اعم از بیمه سلامت، بیمه تامین اجتماعی، سازمان نظام پزشکی، معاونت امور بهداشتی، معاونت امور درمان دانشگاه و همکاران کلینیک تدبیر جلسهای با محوریت بررسی مشکلات مربوط به اجرای نظام ارجاع الکترونیکی در محل سالن جلسات مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه برگزار گردید.
دکتر لطف نژاد افشار مدیر آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه در ابتدای جلسه ضمن عرض خیرمقدم خدمت اعضا جلسه، مباحث مرتبط با فرآیندهای اجرایی و چالشهای موجود در فرآیند پیاده سازی نظام ارجاع الکترونیک را تشریح و از نمایندگان سازمان های بیمه ای گزارشات مربوط به اقدامات انجام شده در این خصوص را مطالبه کردند.
مهندس محمد ضربی دبیر کارگروه فناوری اطلاعات نظام ارجاع الکترونیک با تشریح اقدامات صورت گرفته درخصوص پیاده سازی سامانه نوبت دهی که قابلیت تبادل اطلاعات مستمر با میان افزار نوبت دهی وزارت بهداشت جهت تکمیل چرخه نظام ارجاع الکترونیک، چالش های موجود را مطرح و از اعضاء سازمان های مرتبط خواستار پیگیری اقدامات مربوطه در راستای رفع چالش های موجود و تکمیل پیاده سازی و اجرای نظام ارجاع الکترونیک شدند. در ادامه، موضوع مشکلات مربوط به نوبت دهی و بازخورد از سطح دو به سطح یک مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر گردید تصمیمات لازم جهت پیگیری موارد مطروحه تا جلسه آتی اتخاذ گردد.